– Kameran vill som jag vill igen

Jag hade otur som strulade till det med kameran häromdagen och bilderna blev kajko, men idag ville kameran som jag ville och jag är på banan igen.

Eftermiddagen tillbringade jag utomhus med kameran i högsta hugg – regnet försvann vid lunchtid. Nu har det därför tillkommit några bildsidor till vänster i menyn – Centrum, Old Harbour och Hotel Estée. Surfa gärna in på dem.

Här är fint kan ni tro – ännu finare hade det varit om solen visat sig också. På förmiddagen gick det vita gäss på sjön, nu är det stilla igen, men grått. Önskemålet var försommar och att jag hade kunnat ligga en stund vid poolen varje dag. Man får inte alltid som man vill.

Kommentera

