– SK688 och 26C

Ligger i hotellsängen och kollar Mot alla odds på SVT Play. Jag har inte följt serien hemifrån. Däremot såg jag förra omgången när deltagarna kämpade i Afrika och tyckte att den var intressant.

Borgen har jag också sett två avsnitt av – ett igår och ett i kväll. Jag har inte sett ett enda avsnitt av den serien hemma heller, men ska nog följa den nu efter att ha sett dessa två avsnitt i den nya omgången. Väldigt många lovordar serien och jag måste säga att danskarna lyckats.

Jag har också precis checkat in på flighten hem i morgon. Den ser rätt full ut. Jag vill sitta vid gången och tog plats 26C. Första lediga raden.

Nu ska jag se Aktuellt också tror jag innan jag släcker. Natti!

Kommentera

