– Bra grejer att packa i

Väskorna på bilden nedan köpte jag på Groupon i februari. Den här resan är premiär för användandet av dem och jag måste säga att de är ett fynd.

139 kronor för fem väskor i olika storlekar. På någon av dem är det dubbla fack med en dragkedja på varje sida så att man kan lägga grejer på varsin sida om tyget i mitten om ni förstår vad jag menar. Sedan lägger man ”insatserna” i resväskan och grejerna åker inte omkring hur som helst.

Har man inte så mycket med sig åker det man packat ner lätt huller om buller. Nu ligger allt snyggt och prydligt från det att jag packat ner det tills dess jag tar upp det igen. Ser du detta erbjudande någon annanstans så shoppa!

packning_130501

Kommentera

