– Nästan varmt!

Varit ute och gått en runda och det är nästan varmt ute idag! Jag ser solens strålar göra tappra försök utanför fönstret, men tittar jag åt andra hållet ser himlen skum ut.

Jag kollade en vädersajt för Milano igår. Åska inritad från kl 14 och resten av dygnet. Hemma är det lite drygt tio grader och så ser ut för nästa vecka också. Stora solar syns dock varje dag. Det ni!

Tidig morgon surfade in på golf.se och kollade bokningsläget på Bokskogens GK och det var i det närmaste fullbokat på både nya och gamla banan idag. Golf är inte aktuellt för mig än på ett tag – dumma reumatism – men attans vad jag ska spela när kroppen är sams med mig igen.

Kommentera

