– Vid gaten på Malpensa

Så har jag parkerat mig vid gaten på Malpensa, den ena av Milanos två flygplatser. Flighten till Köpenhamn står på tavlan framför mig och det är dags att tacka för mig för den här gången.

339 inklickningar har den här bloggen haft och flest besökare har det varit idag – 44 när detta skrivs kl 18.53. Det får jag vara nöjd med för så mycket att berätta på en sådan här fyra-nätters-resa har jag inte haft tycker jag. Ändå har jag fått ihop 54 inlägg inklusive detta.

Så tack till dig som läst. Jag hoppats att jag kunnat underhålla dig åtminstone lite. Vi ses från och med nu återigen på blogg.visit-stina.com tills det är dags för nästa resa. Kram på er!

Kommentera

